سومين همایش سراسری راهکارهای ارتقاء کیفیت خدمات پرستاری و مامایی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد 19 لغایت21 اردیبهشت ماه سال آینده با محوریت اخلاق حرفه ای و ارتباط در پرستاری در محل سالن اجتماعات دکتر جوادی بیمارستان شهیدصدوقی یزد برگزار می شود.

طاهره سلیمی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی و دبیرعلمی این همایش  اظهار داشت: آموزش، پژوهش، بهداشت، مدیریت، و درمان با تاکید بر اخلاق حرفه ای و ارتباط در پرستاری از مهمترین محورهای این همایش است.

وی هدف از برگزاری این همایش را کسب نظرات و تجارب اساتید پرستاری و مامایی سراسر کشور جهت ارتقاء خدمات پرستاری و مامایی عنوان کرد و افزود: اخرین مهلت ارسال مقالات پایان دی ماه جاری اعلام شده است.

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی همچنین با بیان این مطلب که سال گذشته 400 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد تصریح کرد: انتظارمی رود سومین همایش نیز تعداد مقالات ارسالی به بیش از 400 مقاله برسد.

دبیرعلمی همایش تاکید کرد: علاقه مندان تنها از طریق سایت همایش اقدام به ارسال مقالات خود نمایند.

دبیر علمی سومين همایش سراسری راهکارهای ارتقاء کیفیت خدمات پرستاری و مامایی بيان كردند که در پایان همایش به مقالات انتخاب شده جوایزی اهدا خواهد شد.

گفتنی است؛ کارگاه های آموزشی در محل دانشکده پرستایی و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد واقع در خیابان بوعلی برگزار می گردد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا